« Tagasi

Kundalini jooga algkursus

See neljast korrast koosnev kundalini jooga algkursus võimsas energeetilises kohas, kaunis looduses ja hubases külamajas on mõeldud  neile inimestele, kes soovivad õppida tehnikaid kuidas ise mõjutada oma energiaid ja seeläbi kogu enesetunnet ja maailmataju.

Jooga pakub kõike seda, mida meie igapäevaelu ei paku. Rahu. Vaikust. Lõdvestust. Enese laadimist ja taastamist. Endas paremini selgusele saamist. Tervist. Keskendumist. Aeglust. Tasakaalu. Kindlasti tunned end peale joogatundi palju paremini.

Kursusel õpid ära kundalini joogas kasutatavad põhilised tehnikad. See annab Sulle vabaduse osaleda kus tahes toimuvas kundalini jooga grupitunnis. Saad elektrooniliselt materjali harjutustest ja meditatsioonidest, mida nendel kohtumistel praktiseerime. See on võimalus jätkata iseendale sobival ajal isikliku jooga praktikaga, enese avastamise ja tervendamisega.

Toimumisaeg: Kolmapäeviti 11., 18., 25. aprill ja 2. mai 2018

Toimumiskoht: Taevaskoja Külamaja saal (Taevaskoja tee 3, Taevaskoja küla, Põlva vald)     

Õpetaja: Kaja Bleive/Anterdhyan Kaur

Kursuse hind: 60 EUR (võimalik tasuda ka SportId vahendusel)

Kursusele tulekuks on vajalik eelnev registreerumine: e-post kaja.bleive@gmail.com või tel 5615 3222.

Bussi info Taevaskotta jõudmiseks:
Põlva - Taevaskoja kell 10:00 -10:11
Taevaskoja - Põlva kell 12:55 - 13:15

KURSUSE KAVA:

1. tund

Mis on jooga? Milline on kundalini jooga? Kuldne ühendus, tunni alustamine ja lõpetamine.
Istumisasendid, lõdvestumisasendid, kuidas lõdvestuda.
Hingamine – õpime õigesti hingama ning õpime ära pika sügava hingamise. Mis on hingamispeetus ning miks seda tehakse ja kuidas seda hoida?
Lülisammas ehk selgroog – Sinu „kiirtee".
Harjutused ehk kriya selgroo mõjutamiseks ning seeläbi energia saamine ning kanaliseerimine.
Meditatsioon – hingamine keskendumisvõime parandamiseks, tehnika millest on abi kui on peavalu või isegi migreen.

2. tund

Veevalaja ajastul elamise iseloom.
Fookuspunktid
Käteasendid
Energiat andev hingamine
Soojendus: päikesetervitus
Kriya enese ülendamiseks. (Harjutused mõjutavad lülisammast, parandavad tsirkulatsiooni, praana ehk eluenergia liikumist kehas ning tasakaalustavad tšakrad ehk peenenergiakeskused )
Meditatsioon meele puhastamiseks, aju verevarustuse parandamiseks, keskendumisvõime suurendamiseks.

3. tund

Hingamistehnikad, mis aitavad muuta meele selgeks ja teravaks, annavad energiat, aitavad rahuneda ja lõdvestuda. Millist hingamisharjutust teha kui on madal vererõhk või vastupidi kõrge vererõhk?
Kehalukud
Kriya painduvuse ja koordinatsiooni arendamiseks, keha mürkidest puhastamiseks.
Meditatsioon rahulikuks, sügavaks ja kosutavaks ööuneks.

4. tund

Mantra ja meditatsioon
Kriya ja meditatsioon sisemise jõu ja positiivsuse arendamiseks
Kursuse lõpetamine
Küsimused ja vastused