« Tagasi

Avanes registreerimine ettevõtjate internetiturunduse arenguprogrammi

Pilt äppidest

Põlvamaa Arenduskeskus on koostöös digiagentuuriga Lavii koostanud internetiturunduse arenguprogrammi ettevõtjatele, et aidata neil tegutseda digiturunduses strateegiliselt, suurendada kliendibaasi ja müüki ning kasvatada kasumit. Arenguprogramm koosneb neljast praktilisest koolituspäevast, mis aitavad süvitsi aru saada digiturunduse võimalustest ning paika panna, mida, miks ja kuidas turunduses tegema peaks. Lisaks koolituspäevadele viiakse kõigi osalejatega läbi personaalne nõustamine, suunamaks osalejaid nende jaoks kõige olulisemate esmaste tegevusteni. Kõik koolituspäevad ja nõustamised viiakse läbi interneti teel Zoom keskkonnas.

Koolituspäevade ja personaalsete nõustamiste läbiviijaks on Lavii Marketing OÜ turundusstrateeg Timo Porval. Timo on üle 10 aastase kogemusega internetiturunduse entusiast, keda on kutsutud teadmisi jagama rohkem kui 60 konverentsile/koolitusele sh Eliitlaager, Best Internet, Äripäeva koolituskonverents, E-kaubanduse seminar ja E-mail Summit Estonia. Täpsema info Timo ja Lavii tegemistest leiad aadressilt https://lavii.ee/.

Nõuded osalejatele:

  • ettevõttel on juba olemas oma koduleht (sotsiaalmeedia kontod tulevad kasuks);
  • osalejal on võimalik osa võtta kõigist koolituspäevadest;
  • ettevõte on motiveeritud senisest enam ja süsteemsemalt internetiturundusele panustama (selgitada registreerimislehel).

Arenguprogrammist osavõtjate arv on piiratud (max 20 osalejat). Suurema huviliste arvu korral jätab Arenduskeskus endale õiguse osalejad välja valida nõuetele vastavuse ning huviliste motiveerituse alusel.

Arenguprogrammis osalemine on ettevõtetele tasuta, ent osalemise eest arvestatakse vähese tähtsusega riigiabi (VTA). Loe juurde ning vaata ettevõtte VTA jääki siit: http://www.fin.ee/riigiabi.

 

Huvilistel palume ennast registreerida hiljemalt 5. maiks 2020 aadressil: https://forms.gle/4qtte8nzpxa74447A

 

Koolitusprogrammi tutvustus

1. koolituspäev - "Kuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu, vaid investeering - Strateegiast taktikaliste tööriistadeni." (toimumispäev 12.05.2020)

  • Kes on sinu ettevõtte ideaalne klient ja miks sellest kõik peab algama (+praktiline osa)?
  • Kuidas ideaalset klienti päriselt tundma ja mõistma õppida (+praktiline osa)?
  • Milline näeb välja internetiturunduse strateegilise plaani üldpilt (+praktiline osa)?
  • Millised müügimudelid internetis toimivad ja mida peaksid ka sina katsetama (+praktiline osa)?
  • Kuidas ja milliseid numbreid internetis mõõtma peaksid?

2. koolituspäev - "Võta oma veebilehest maksimum. 79 viga/põhimõtet veebilehel/ e-poes, mis raiskavad raha ja mille parandamine tõstab su müüki ja kasumit." (toimumispäev 26.05.2020)

  • Kuidas veebileht kogu äriga peaks olema seotud, et Sina saaksid sellest maksimumi võtta?
  • Milline peab ühe veebilehe tegemise protsess olema, et Sina saaksid vältida vigu?
  • Kuidas ühe veebilehe tellimine peaks käima, et Sina saaksid valida õige partneri ja projekti viia ellu võimalikult kiiresti ja kohe algusest peale õigesti?
  • Kuidas vältida, disaini protsessis tehtavaid vigu, et Sina saaksid vältida liigset raha ja energia raiskamist kohtadesse, millest ettevõttele kasu pole?
  • Kuidas aru saada, millised elemendid veebilehel peavad olema, et Sina saaksid rohkem külastajaid klientideks muuta?
  • Kuidas aru saada, kuidas ja mida veebilehel peaksid mõõtma, et Sina ei peaks kõhutundelt enam otsuseid tegema?
  • Kuidas vältida veebilehe turundamisel tehtavaid vigu, et Sinu turunduseelarve tõesti teeniks sulle raha tagasi?

3. koolituspäev - " Kuidas läbi süsteemse sisuturunduse ettevõttele kliente juurde saada. Strateegiad, taktikad, kogemused, mõõtmine, tööriistad, praktika." (toimumispäev 09.06.2020)

  • Milline on sisusturunduse töötav strateegia ja loogika, et päriselt kliente juurde saada?
  • Milliseid sisuturunduse komponente Eesti turul kasutada, et sisuturundus oleks investeering?
  • Kuidas genereerida sisuks ideid, et sul nendest enam kunagi puudus ei oleks?
  • Kas ja kuidas loodud sisu levitama peaks, et kliendid tuleks?
  • Kuidas sisuturundust mõõta tuleks, et hinnata, kui hästi sul läheb?
  • Tööriistad, mida ma sisuturunduses kasutan ja mis ka sinu elu lihtsamaks teevad?
  • Kuidas käib sisuturundus läbi e-raamatu. Samm-sammuline mudel, mida ise kasutame?
  • 21+ pealkirja mudelit, mida sisuturunduses kohe kasutusele saad võtta?
  • Kuidas teha sisuturundust ka siis, kui sul selleks absoluutselt aega ei ole. Annan ette konkreetse protsessi, mida sellisel juhul teha?

4. koolituspäev - " Kuidas planeerida ning teha/tellida kodulehte, mis päriselt ka aitab ettevõttele kliente juurde saada" (toimumispäev 16.06.2020)

  • Millised on peamised vead kodulehe tegemisel, mis raiskavad aega, närve ja raha?
  • Milline peab välja nägema kodulehe tegemise protsess ning millised tegevused tegemata jäävad, mis takistavad kodulehe müüki?
  • Millistele protsessidele kodulehe tegemise/tellimise juures pööratakse kas liiga vähe või just liiga palju tähelepanu, mis viib lõpuks kehva tulemuseni?
  • Milliseid elemente, mis järjekorras ja kus kasutada, et koduleht hakkaks müüki tooma?
  • Kuidas planeerida avalehte ning toote/teenuse lehte, et rohkem müüki saada?
  • Mida peaksid nõudma kodulehe tegijalt, et olla tark tellija ja mitte saada poolikut lahendust?
  • Mida teha siis, kui kodulehe jaoks eelarvet ei ole, aga müüki on vaja saada?
  • Mis peab olema kodulehel paigas, et Googles paremini välja tulla ja saada rohkem kliente?
  • Kui otsustad kodulehe tellida, siis mida arvestada tegija/agentuuri valikul, et saada tulemus, mida vajad?
  • Milliseid töid on vaja kodulehega pidevalt teha, et tagada järjepidev klientide kasv ja minna konkurentidelt eest ära?

 

Arenguprogrammi rahastatakse Euroopa Liidu Euroopa Regionaalarengu Fondi meetme "Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks" projektist „Põlvamaa PATEE programm 2020-2023"

EL Euroopa Reginaalarengu fond ja Eesti tuleviku heaks logodPõlvamaa Arenduskeskus logoMaakondlike Arenduskeskuste Võrgustik logo

 

Lisainfo

Aivo Ülper
SA Põlvamaa Arenduskeskus

Arendusspetsialist, Põlvamaa PATEE projektijuht
Tel: 5300 8771
E-post: aivo.ylper@polvamaa.ee