« Tagasi

Alustab Kagu-Eesti kogemusklubi!

Kui oled huvitatud oma äri kasvatamisest ja enda arendamisest ettevõtjana ning soovid saada uusi teadmisi ja kogemusi, siis tule ja osale Valga-, Võru- ja Põlvamaa ettevõtjate Kogemusklubis.

Kogemusklubi pakub väikeettevõtjatele võimalust suhelda ettevõtjate, koolitajate ja praktikutega, saada uusi teadmisi, häid nõuandeid ning jagada vastastikuseid kogemusi. See on hea võimalus uute kontaktide  saamiseks, laiendada ning arendada suhtevõrgustikku.

Kuus klubiüritust  toimuvad veebruarist novembrini, sh õppereis. Osaleda võib kogu programmis või vabade kohtade olemasolul valitud kohtumistel. Osaleda saab kuni 36 inimest.

Avaüritus toimub  16. veebruaril kell 11-16 Tartus, SPARK Demo keskuses.

Osalemine  on tasuta,  kuid programm ei kata transpordikulu klubi toimumise kohta (va õppereis).

Kogemusklubis osalemiseks anna endast teada  enne 12. veebruarit 2017. Registreerimine: http://bit.ly/2jFVvg9 

KAVA:

  • 16. veebruar  „Ärilahing", Ettevõtlusküla Äritänav, SPARK majas, Narva mnt 3, Tartu

10:45 kogunemine
11:00 SPARK demokeskusega tutvumine
12:00 Lõuna
13:00 Ärilahing. Koolituse teemad: juhtimine, innovatsioon, aja planeerimine, müük

Ärilahing on mänguline koolitus, kus läbi mängu luuakse kogemus, mille põhjal ennast hinnata. Lahing kestab 2 h. Kolmandal tunnil tegeleme lahingu analüüsimisega, mängu ja päriselu kogemuste võrdlemise ning üksteise lugude jagamisega.

  • 6. aprill „Tootearendus, kui eduka müügi alus" Kalev Kaarna, Puidutöötlemise ja mööblitootmise kompetentskeskus TSENTER, Pärna tee 1, Väimela

Tootearendus on protsess, mis algab ideede otsimisest ja lõpeb uue toote/teenuse turuletoomisega. Uus toode/teenus võib olla muudatuste tegemine olemasolevas tootes või täiesti uue toote väljaarendamine. Tsentris on saanud uue alguse mitmed tooteuuendused, tutvume praktiliselt läbi viidud  arendustega ja räägime ka sellest millised on levinumad „lõksud" ning kuidas neid välitda.

  • 4. mai veebiturundus, Rainer Paenurk, Otepää, Ugandi resto

Läbi praktiliste näidete räägime digiturunduse võimalustest ja trendidest. Miks mõni idee ja tegevus toimib paremini kui teine?   Kas ja kuidas „isetoimivat" mõõte ja kontrollida. Püstitame koos virtuaalmaailma eesmärgid ja jagame kätte tööriistad, tegevuste eluviimiseks. 

  • 14 september "Finantsanalüüs –  info allikas ja lihtne lugemisvara", Siiri Einaste, Majanduskoolituse OÜ

Nelja tunni vältel keskendume põhiliselt kahele teemale:  finantsaruanded ja  toodete/teenuste hinnakujundus ning tasuvusanalüüs. Arutame läbi põhilised finantsaruanded (bilanss, kasumiaruanne ja rahavoogude aruanne), nende sisu ja omavahelised seosed. Lihtsad soovitused oma ettevõtte finantsaruannete analüüsiks. Vaatame üle  kuidas aruandeid lugeda ning leida sealt enda jaoks vajalikku infot. 

  • 19. oktoober „Neuroturndus", Tanel Mehine, TÜ

Tuju ja emotsioonid mõjutavad tarbijate käitumist nii poes kui internetis. Aga millised on võimalused mõjutada kliendi tuju ja emotsioone? Tutvume uuringutega tarbijapsühholoogia ja neuroturunduse vallast, kuidas erinevad tegurid - helid, valgus, lõhn; kauba väljapanek, „kollased hinnasildid", reklaamplakatid, pakkumiste kombineerimine; teised ostjad, personal, jmt. – tegelikult tarbijakäitumist mõjutavad ning kas ettevõtjana avaneb meile uus võimalus.

  • november: kokkuvõttev õppereis, mille täpne toimumisaeg ja sihtkoht selguvad klubiliste ühises arutelus
     


Lisainfo:
Diana Plakso
Ettevõtluskonsultant
SA Põlvamaa Arenduskeskus
Tel: 799 8938 / 527 5899
E-post: diana.plakso@polvamaa.ee